274 614 10 64  ozelburotavsanli@gmail.com Yeni Mah. Şehit Gaffar Okkan Cd. No 2 43300 Tavşanlı / KÜTAHYA

Kitap İnceleme

Müşteri Kazanma Teknikleri

Aydın Belet

Yayınevi: Akis Kitap

Sayfa Sayısı: 188
İSBN: 9789944257404
Kategori: Ekonomi - Emek - İş Dünyası
Alt Kategori:  Diğer, İş Dünyası - Kariyer
Müşterinin tatmin olması artık yeterli değil. İşin doğrusu, müşteriler bizim değil. Sadece arabalarını bizim dükkanlarımızın önüne park etmişler. Daha iyi bir park yeri bulduklarında, bizden memnuniyetle ayrılıp gideceklerdir. Bundan hepimiz emin olabiliriz. Eğer müşterilerimize gerçekten sahip olmak istiyorsak; hele bugünün rekabet koşullarında işimizin gelişmesini istiyorsak, bizlere memnun müşterilerden fazlası gerek. Fanatik müşteriler yaratmamız gerekiyor.'Müşteri kazanmanın sırlarını veren bu kitaptan bazı başlıklar. Satışta İşletme Yöneticilerine Düşenler Müşteriyi Kaybetme Nedenleri* İnsanlar Neden Alışveriş Yaparlar? NLP'ye Göre Müşteri Çeşitleri Satıcının Kimliği Pazarlamacılara Tavsiyeler Satışta Beden Dili Müşterinin Tuzakları Satışta Renk Faktörü Nöro Pazarlama E-İş ve E-Ticaret Kavramları İyi Bir Satıcının Dinleme Özellikleri